חמשת הדרכים לצלוח את האינפלציה

Img 9lwgfg1ykl2eh9ixnuoj41aq

כלכלות ברחבי העולם מתמודדות עם תקופות של אינפלציה גבוהה ועליית מחירים, בישראל האינפלציה לא פסחה וחוגגת גם בארצנו הקטנה, להתראות להרגלי צריכה הישנים ושלום רב להרגלי צריכה החדשים, ומה שברור הוא שחייבים לעבור להתנהלות כלכלית נבונה.

לפניכם תמצתנו חמשה עקרונות מפתח, מאת יועצי המימון של הכוורת, שיעזרו לכם לצלוח את חגיגות האינפלציה בשלום ומי יודע אלו הזדמנויות כלכליות שוות זה יביא לכם.

1. תקצוב וחיסכון

אחד הצעדים החשובים ביותר בהתנהלות כלכלית נבונה הוא יצירת תקציב ועמידה בו. המשמעות היא מעקב קפדני אחר ההכנסות וההוצאות שלך, ולוודא שאינך מוציא יותר ממה שאתה מרוויח. זה גם אומר להפריש כסף לחיסכון, גם אם זה רק סכום קטן מדי חודש. זה יכול לעזור לך לבנות כספת ביטחון להוצאות בלתי צפויות ולהגן עליך מפני ההשפעה של עליית המחירים.

2. השקעה נבונה

אינפלציה עלולה לשחוק את ערך החסכונות שלכם לאורך זמן, ולכן חשוב לשקול להשקיע את כספכם בנכסים שיכולים לעמוד בקצב האינפלציה. זה עשוי לכלול מניות, נדל"ן מניב או השקעות אחרות שסיפקו באופן היסטורי החזר טוב על ההשקעה. עם זאת, חשוב לזכור שהשקעה תמיד טומנת בחובה רמה מסוימת של סיכון, ולכן חשוב לבצע את המחקר ולפנות לייעוץ מקצועי לפני קבלת החלטות השקעה.

3. הפחתת החוב

אינפלציה גבוהה ועליית מחירים יכולה להקשות על פירעון החוב, ולכן חשוב לעבוד על הפחתת עומס החובות שלך ככל האפשר. המשמעות עשויה להיות התמקדות בתשלום חובות בריבית גבוהה תחילה, או איחוד הלוואות להלוואה יחידה עם ריבית נמוכה יותר ופריסה מחדש. על ידי הפחתת החוב שלך, תוכל לפנות יותר מההכנסה שלך לחיסכון והשקעה.

איחוד הלוואות מצריך בנייה מחדש של כל ההלוואות הקיימות שלך ובדרך כלל מומלץ לשעבד את הנכס הקיים ולפרוס מחדש גם את המשכנתא הקיימת, מומלץ לקחת ליווי של יועץ משכנתא מקצועי שישיג בשבילכם את תנאי הריבית והפריסה הטובים ביותר

4. להיות מודע להוצאות

בתקופות של אינפלציה גבוהה, חשוב להיות מודע להרגלי ההוצאות שלך ולחפש דרכים לצמצם עלויות בכל מקום אפשרי. המשמעות עשויה להיות חיפוש אחר עסקאות טובות יותר על מצרכים, צמצום בהוצאות מיותרות כמו אכילה בחוץ או בידור, או מציאת דרכים להפחית את צריכת האנרגיה שלך כדי להוזיל את חשבונות החשמל שלך.

5. גיוון זרמי הכנסה

לבסוף, חשוב לשקול לגוון את זרמי ההכנסה שלך כדרך להגן על עצמך מפני ההשפעה של עליית המחירים. זה עשוי להיות השתתפות בהופעה צדדית או עבודה עצמאית, פתיחת עסק קטן או השקעה בזרמי הכנסה פסיביים כמו נכסים להשכרה או מניות משלמות דיבידנד. על ידי גיוון ההכנסה שלך, אתה יכול ליצור מקורות הכנסה מרובים שיכולים לעזור לך להתמודד עם משבר כלכלי.

לסיכומו של עניין, התנהלות כלכלית נבונה בתקופה של אינפלציה גבוהה ועליית מחירים מחייבת תקצוב, השקעות וניהול חובות קפדניים, כמו גם התחשבות בהוצאות וגיוון אפיקי ההכנסה. על ידי ביצוע אסטרטגיות אלו, אנשים יכולים להגן על עצמם מהשפעת האינפלציה ולבנות עתיד פיננסי בטוח יותר.

שתפו עם חברים

קבל הצעת מחיר עכשיו!

הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע שווה כסף

עיצוב ללא שם (17)
סקירות שוק

שוק הנדל"ן: מה צפוי לנו בשנתיים הקרובות?

שוק הנדל"ן עובר בשנתיים האחרונות שינויים דרמטיים, כאלה שלא נחוו כאן מאז ימי האינתיפאדה השנייה. וזה מפתיע מעט מאחר ודירת מגורים עשוי להיות 'מוצר צריכה

שלום בהרצאה
משכנתאות ומימון

הבשורה של מדד המחירים האחרון

מה אפשר ללמוד מהמדדים שפורסמו היום ומה צופן לנו העתיד? מדד תשומות הבנייה וגם מדד מחירי הדירות בירידה.מדד המחירים לצרכן אמנם עלה ב0.3 אבל אם